Ploegmanager Philip Roodhooft stond tussen de wedstrijden van de beloften en deze van de dames te glunderen. Terecht, met Brustor haalde hij alweer een mooie -Belgische- sponsor binnen. De plaats van de nieuwe sponsor is voorzien op de achterkant van de broek en op de kraag van het shirt.
"We hebben ongeveer hetzelfde DNA" zegt Roodhooft. "We willen zowel internationale uitstraling verwerven als ook onze Belgische en familiale uitstraling niet verliezen. Dat we opnieuw een sponsor weten binnen te halen die reeds een wielerverleden kende bij een ander team maakt me echt wel trots. Het is een van de mooiste complimenten die we als team kunnen krijgen. We kijken er naar uit om langdurig met elkaar verbonden te zijn. Al weet je dat in de huidige economische context nooit. Vandaar dat we met een jaarovereenkomst beginnen.", aldus de teammanager
Ook Brustor CEO Lieven Brutsaert was fier op de overeenkomst. "In het verleden hadden we met Lotto al een samenwerking in het wielerpeloton. Toen ervaarden we al hoeveel naambekendheid deze sport ons kan geven. Dat we nu als partner in zee kunnen gaan met de broers Roodhooft en Alpecin -Deceuninck, geeft ons een prachtig gevoel en vooruitzicht. We staan dan ook te popelen om onze reclame vanaf 2023 op de broek in beeld te zien. Dat dit team met hun wegrenners en veldrijders een heel jaar in de picture staat, was natuurlijk een extra troef."
Beeldmateriaal credit Julien Gielen - tekst: Lieven Verheyen